fredag 29 juni 2012

Vill inte ha nåt...

Det är lustigt. Ibland kan man gå igenom perioder där man faktiskt inte vill ha något. Inte intresseras av något, ja, inget materiellt i alla fall. För mig inträffar sådana perioder ganska sällan, men oftare när jag har mycket roligt som händer. I andra fall är det ju trevligt med shoppingterapi. :)

I kategorin "vill ha" ligger faktiskt för tillfället bara några grundläggande saker (som jag inte ens hittat kandidater till): Ny soffa. Nytt matbord. Matbordet och soffan har jag haft länge, och de är på tiden att byta ut. Soffan var från början en ljusbeige nyans, vilken med tiden blivit allt solkigare (med "solkig" menar jag då "totalt omöjlig att få ren även med Biltemas möbelrengöring"). Matbordet är inspirerat av superellipsen, men gräsligt instabilt.

Nä. Om man skulle ta sig ut i det fina vädret istället, kanske?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar